صافی مو

کراتین مو و صاف کردن مو

کراتین مو و صاف کردن مو

خانم شبنم حضرتی در سالن تخصصی اکستنشن مو برند شی ایتالیا دارای مدرک بین المللی از کمپانی شی ایتالیا در زمینه اکستنشن مو و احیا و کراتین مو ارائه خدمات در سالن دوورا ساختمان مدرن الهیه واقع در خیابان افریقای شمالی .
برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس سایت ایشان مراجعه نمایید

شماره تماس : 09122577121 - 09308650016
https://shabnamhazrati.com/

احیای مو چیست

احیای مو چیست ؟

مو یکی از شگفت انگیز ترین و مهمترین عنصر زیبایی در خانم ها می باشد. تقریبا تمام خانم ها تجربه تغییر رنگ مو را داشته اند.

رنگها اغلب از مواد شیمیایی درست می شوند و می توانند آسیب های جدی به موها برسانند. یکی از روشهای  محبوب تغییر دادن رنگ مو، دکلره کردن مو می باشد.اما دکلره باعث آسیب دیدن موها می شود

کافی است برای احیا موهای آسیب دیده خود را به تیم خانم شبنم حضرتی  بسپارید. تا از لذت داشتن موهایی با طراوت و صاف و پرپشت برخوردار شوید . کراتینه کردن مو از جمله روش هایی برای صاف و لخت کردن مو است. که افراد زیادی از این روش استفاده می کنند و یا به دنبال انجام آن هستند. این عمل با استفاده از کراتین که نوعی پروتئین است انجام می پذیرد .

از مزایای کراتینه مو این است که دیگر لازم نیست ساعات طولانی را صرف سشوار کشیدن موهایتان کنید . موهای شما پس از کراتین رطوبت خود را دوباره بدست آورده و دیگر به نظر خشک نخواهد آمد با ما زیبایی و طراوت را به موهای خود بازگردانید.

محصولات کامل برند BRASIL CACAU که توسط خانم شبنم حضرتی در سالن تخصصی اکستنشن مو ایشان استفاده میشود . برای احیا موی آسیب دیده و رنگ شده بهترین پیشنهاد می باشد .

 

 

تماس تلفنی ۲۴ ساعته با تیم پشتیبانی

09308650016 ☎️

09122577121📱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی